Document

Door enorme drukte bij de verzendbedrijven kunnen bestellingen iets later aankomen dan verwacht.

Klantenservice

In onderstaand overzicht vind je de technische tekeningen voor het opmaken van de bestanden, uitleg over je hoe je bestanden moet aanleveren en antwoord op de meest gestelde vragen. Kom je er toch niet helemaal uit? Neem gerust contact met ons op!

Top 5 veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik drukwerk bestellen?
Voordat je een bestelling kunt plaatsen, dien je een account aan te maken door je te registreren bij Superdrukker. Doorloop hierna de stappen bij het gewenste product. Zodra je het gewenste product hebt samengesteld kun je het in je winkelmandje plaatsen en afrekenen.
2. Wanneer weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?
Zodra de bestelling is afgerekend, krijg je de mogelijkheid om de bestanden te uploaden. Na het uploaden worden de bestanden gecontroleerd. Zodra de bestanden zijn goedgekeurd ontvang je een mail met de bevestiging dat de bestelling in productie is genomen.
3. Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, kan ik dit nog veranderen?
Mocht je een fout hebben gemaakt bij de specificaties van het product, upload dan niet de bestanden, maar neem direct contact op met de medewerkers van Superdrukker. Heb je al wel bestanden geupload? Neem dan direct contact op met de medewerkers van Superdrukker, zij zullen kijken in hoeverre jouw bestelling al in productie is genomen. Mocht jouw bestelling al in productie zijn genomen, kan de bestelling niet meer kosteloos worden gewijzigd.
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra de bestelling in productie is genomen, is het niet meer mogelijk de bestelling kosteloos te annuleren. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de medewerkers van Superdrukker.
5. Wanneer weet ik dat mijn bestelling is geplaatst?
De levertijd wordt bepaald aan de hand van het product en het tijdstip dat je bestelt. Bij veel producten wordt hierbij wel de mogelijkheid gegeven tot een standaard levering, express levering of een next-day levering. Zodra je de specificaties van het product hebt aangegeven, komt de verwachte leverdatum in beeld. De leverdatum kun je na het plaatsen van de bestelling ook altijd terug vinden op de orderbevestiging, factuur of in bij de bestelling in jouw account.
Bekijk alle veel gestelde vragen

Bestanden opmaken?

We helpen je graag met het opmaken van jouw drukwerk